Externí podpora při řešení Vašich problémů, moderování meetingů s využitím nástrojů 5x proč nebo Ishikawův diagram. Podpora týmu 8D.
Reference - Demoautoplast, s.r.o (manažer kvality Dana MENCLOVÁ).
Mentor junior inženýrů zákaznické kvality a inženýrky dodavatelské kvality.
Tříměsíční zaškolení nových pracovníků na pozice v oddělení kvality.
Praktický trénink na konkrétní problematice firmy.
Procesy: vstřikování plastů – zejména pohledové díly, fluorizace, lakování plastových výrobků, ultrasonické svařování.
RECENZE
Reference - MAHLE Behr Mnichovo Hradiště s.r.o. (manažer kvality Miroslav PROCHÁZKA, manažer zákaznické kvality Michal VOLF)
Interim inženýr zákaznické kvality.
Zpracování 8D reportů na zákaznické reklamace.
Procesy: letování, svařování, montáž, zkoušky těsnosti.
RECENZE
Reference - Johnson Controls spol s r.o. Bor (manažer kvality Michal KOŠUT).
Interim pozice jako inženýr zákaznické kvality.
Zpracování 8D reportů na zákaznické reklamace.
Spolupráce s SQA a manažerem kvality při zpracování interních reportů a při dalším zlepšování.
Proces: montáž sedaček.